Bruto reclamebestedingen met 14,3 pct omhoog
De bruto- reclamebestedingen voor merkartikelen en diensten geregistreerd door BBC in 2000 vertonen ten opzichte van het vorige jaar een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De grootste stijger in 2000 was het mediumtype radio, met een stijging van 25,8 procent in de bruto-reclamebestedingen (kortingen zijn niet verdisconteerd). Het bedrag was 683 miljoen gulden, gevolgd door de bioscopen met 23,9 procent (tot 31.6 miljoen).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Televisie staat onveranderd bovenaan wat betreft de bruto-bestedingen. Die groeiden 14,3 procent tot 3 miljard gulden. De nummer twee, dag- en nieuwsbladen, vertoonden een stijging van 10.3 procent tot 1.6 miljard gulden. De derde grote categorie, publiekstijdschriften noteerden een stijging van 15 procent tot ruim 1 miljard gulden, aldus BBC Media & Reclame Bank.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid