McKinsey bekijkt nieuwe media voor publieke omroep
Bureau McKinsey onderzoekt de mogelijkheden van de nieuwe media voor de publieke omroep, die daar de komende vijf jaar f 350 miljoen extra…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het geld moet komen uit het fonds omroepreserve. De uitkomst kan de basis vormen voor een plan dat aan staatssecretaris Rick van der Ploeg wordt voorgelegd. Hij moet ad hoc beslissen omdat in de Mediawet nog niets over dergelijke activiteiten is geregeld. De NOS overweegt een internetcoördinator in te stellen om de afzonderlijke sites zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid