Overslaan en naar de inhoud gaan

GM en CNN zetten mes in communicatie

De communicatie-afdeling van General Motors in de Verenigde Staten is het meest recente slachtoffer van de bezuinigingsmaatregelen die het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tien procent van de 600 mensen tellende afdeling zal waarschijnlijk moeten vertrekken. De bezuinigingsmaatregelen treffen ook de 40 verschillende pr-bureaus die voor GM werken, die nog eens kritisch door hun werkgever op hun merites worden beoordeeld.
De communcatieafdeling van GM probeert gedwongen ontslagen te vermijden en wil aan de 10 procent maatregel gehoor geven door afvloeiingsregelingen te treffen.
De afslanking van de communicatie-afdeling volgt op een uitgebreide twee jaar durende reorganisatie die net is voltooid.

related partner content for mobile comes here

Overigens is GM zeker niet het enige bedrijf waar op het moment een afslankingsbewind wordt gevoerd, dat ook de communicatie-afdeling treft. Ook de door de VS verspreid opererende 28 pr-mensen van CNN Newsgroup wachten deze week vol spanning af hoe de maatregel om tien procent te bezuinigen hun divisie treft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in