Overslaan en naar de inhoud gaan

Riezebos van ARA naar EBMC en Brand Capital

Dr. Rik Riezebos verlaat na 2,5 jaar de ARA-directie. Hij is per 1 januari directeur van het Erasmus Brand Management Center (EBMC) van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze functie oefent hij twee dagen in de week uit. Daarnaast is hij onafhankelijk consultant binnen Brand Capital. In het EMBC houdt Riezebos zich bezig met postdoctoraal onderwijs en onderzoek. Een van de initiatieven van dit nieuwe centrum is de coördinatie van de volgende maand te starten opleiding Master of Brand Management. Riezebos was (parttime) directeur strategie bij ARA Communicatieadviesbureau. Reden voor zijn vertrek zijn de benoeming bij EBMC en het feit dat hij steeds vaker wordt gevraagd voor onafhankelijk advies.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in