Overslaan en naar de inhoud gaan

Belastingdienst wint Gouden Meetlat

De Gouden Meetlat van het blad Opzij is gewonnen door de advertentie van De Belastingdienst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De advertentie van De Belastingdienst werd onder meer 'zeer vooruitsrevend' genoemd, had een mooie foto, was in lijn met het gekozen campagnebeeld, had humor en was bewust gericht op vrouwen. Ook was er 'bewondering voor het veranderingsproces bij deze voorheen zo mannelijke overheidsdienst'.

related partner content for mobile comes here

De winnaar komt voort uit de maandelijks uitgereikte Zilveren Meetlat. Opzij redactrice Astrid Feiter en Weekbladpers-verkoopleider Menno Boot selecteerden vorig jaar elke maand een advertentie uit Opzij die werd onderscheiden met deze Zilveren Meetlat. Uit de elf winnaars koos een jury bestaande uit Marianne Bruin (Heineken), creatief/schrijver Machteld van der Gaag en hoofdredacteur Cisca Dresselhuys uiteindelijk de Gouden Meetlat. De Belastingdienst bleef over uit vier uitverkoren advertenties. De anderen waren ING Bank, PPGM en Zilveren Kruis Achmea.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in