Overslaan en naar de inhoud gaan

Adidas start activatiecampagne Ready to Run

Adidas breidt de We All Run, Go All In-campagne uit met een activatie; Ready to Run. Adidas roept consumenten op deel te nemen aan acties…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via Twitter en Facebook wordt bekendgemaakt dat Edwin van der Sar ergens in amsterdam 'op goal staat'. Wie als eerste bij een van de ballen is, mag schieten. Passeer je de keeper, dan krijg je een paar Adidas ClimaCool schoenen en een ontmoeting met Van der Sar. Een ander voorbeeld: Geortinio Wijnaldum heeft een voorpremière van de film The Avengers geregeld voor hem en z’n vrienden, en heeft nog wat kaarten over. Het enige wat de consument hoeft te doen is ervoor te rennen. De vraag daarbij is of die consument meteen mee rent, het nieuws deelt met anderen of wacht met rennen tot er iets gebeurt met Ajax, Feyenoord-spelers, de Nederlandse hockey(st)ers of tot er kaarten naar Londen zijn te winnen.

related partner content for mobile comes here

Meer informatie:
http://www.adidas.com/goallin
http://www.facebook.com/adidas
http://twitter.com/goallinNL

Hier de eerste Nederlandse teaser:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Hier de internationale commercial:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De We All Run campagne wordt in Nederland ook ondersteund met de international TV –en outdoorcampagne. Creatie, strategie en uitvoering van Ready to Run is in handen van iris Amsterdam, TBWA\Busted en Carat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in