Posterscope en A Venues bundelen fieldmarketing krachten
Posterscope Netherlands en A Venues hebben een joint venture gesloten rond fieldmarketing,

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
A Venues stelt zijn expertise hiermee exclusief beschikbaar aan Posterscope en treedt namens de out of home exploitant op als activatiespecialist. Posterscope integreert hiermee fieldmarketing volledig binnen de totale mediastrategie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Het geïntegreerd aanbieden van activatiecampagnes is onontbeerlijk om synergie te creëren tussen verschillende mediakanalen en rendement te realiseren', zegt Bas van den Hoogen, countrymanager Posterscope. 'Met de expertise van A Venues kunnen we consumenten niet alleen vanaf de voordeur bereiken, maar ook rondom point of sale beraken met verkoopstimulerende acties.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid