Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 1 sterkste mediamerk

Nederland 1 staat bovenaan in de top 25 Nederlandse mediamerken, een jaarlijks onderzoek van Interbrand en Tijdschrift voor Marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interbrand en Tijdschrift voor Marketing hebben voor de derde keer, samen met Multiscope, het Nederlandse mediamerkenlandschap in kaart gebracht. Vorig jaar stond RTL4 nog bovenaan. De commerciële tv-zender is dit jaar naar de vijfde plek gedaald. Nederland 1 heeft zijn nummer éénpositie te danken aan het feit dat Nederlanders het merk een zeer hoge authenticiteitscore geven, zo meldt Tijdschrift voor Marketing. 'Het oudste televisiemerk van Nederland biedt consumenten aanhoudend een rijk en gevarieerd aanbod met vertrouwde programma’s als het NOS Journaal, Studio Sport, Boer zoekt Vrouw en Pauw & Witteman.

related partner content for mobile comes here

De nummer 2 is NU.nl, op de derde plaats staat de NOS voor De Telegraaf (4) en dus RTL4 (5e). SBS6, vorig jaar nog op plaats 3, is helemaal uit de top-25 verdwenen. En dat geldt ook voor Hyves, vorig jaar nog terug te vinden op plek 4.

Via het online panel van Multiscope is representatief onderzoek uitgevoerd onder 1000 Nederlanders van 18 jaar en ouder.

De hele top 25 is te zien in het aprilnummer van Tijdschrift voor Marketing dat vrijdag op de mat valt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in