Overslaan en naar de inhoud gaan

Sheldrake op Digitaal Willen We Allemaal

Meanwhile-oprichter Philip Sheldrake spreekt 19 april op het congres Digitaal Willen We Allemaal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meanwhile-oprichter Philip Sheldrake spreekt 19 april op het congres .

related partner content for mobile comes here

Sheldrake prikt gaten in multinationals, op verzoek van henzelf, en vindt het hoog tijd dat marketing, pr en communicatie hun intrede doen in de 21ste eeuw. ‘Als organisatie moet je nu veranderen, voordat die start-up jou verandert.’
De Brit wordt overal ter wereld uitgenodigd om zijn vlijmscherpe mening te verkondigen over hoe marketing moet werken. En steeds weer valt de kern van zijn betoog terug te brengen naar: meten is weten. Meanwhile schuwt de creativiteit niet, daar niet van, maar hij vindt wel dat deze altijd onderbouwd moet worden door relevante meetmethoden. ‘Creativiteit is niet zo creatief als het de zakelijke doelen niet haalt. Leuk zo’n prijs in Cannes, maar als een campagne geen enkel piekje in de verkopen laat zien, dan is die mislukt.’
Creativiteit kan volgens hem overigens gewoon gemeten worden. ‘We hebben allang geen tekort aan data meer. En de hoeveelheid data die we er de komende jaren bij krijgen, laat zich niet meten in een paar procentjes. Nee, het gaat echt om massa’s en massa’s data. Het neologisme exaflood wordt hiervoor al gebruikt. De uitdaging is om die overdaad aan informatie straks te verwerken en om te zetten in kennis en wijsheid. De marketing- en pr-professionals van morgen weten hoe ze daarmee om moeten gaan.’
Op 19 april spreekt Philip Sheldrake, oprichter van het Londense marketingconsultancy Meanwhile op Digitaal Willen We Allemaal [http://www.digitaalwillenweallemaal]. Tijdschrift voor Marketing organiseert het congres dit jaar alweer voor de vijfde keer. Thema: Dialogue rules. Er zijn nog enkele kaarten, dus schrijf je in op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in