Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden: Twittercampagne vrijdag de 13e

Red Urban en Nationale-Nederlanden komen op 'ongeluksdag' vrijdag de 13e met een Twittercampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pechgevallen en ander ongemak kan je twitteren met . De schademanagers van Nationale-Nederlanden willen iedereen waar mogelijk helpen met handige tips. De meest uitzonderlijke pechgevallen maken kans op een toepasselijke prijs om het leed te verzachten.

related partner content for mobile comes here

De campagne sluit aan op de commercial van UbachsWisbrun/JWT Amsterdam, waarin Joost - een sympathieke schademanager van Nationale-Nederlanden - een amoureuze klant persoonlijk verder helpt. Met de Twittercampagne wordt de persoonlijke touch van de schademanagers nog eens extra belicht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in