Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo denken jonge toptalenten écht over communicatie

Communicatie Magazine bestaat 20 jaar en viert zijn jubileum met een speciaal twintigersnummer - #20COM
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe denkt de nieuwe generatie communicatietalenten over het vak? Wat lezen ze? Hoe lezen ze? Wie zijn hun helden? Wat beweegt en inspireert ze?

related partner content for mobile comes here

Nieuwe generatie

Communicatie Magazine bestaat dit jaar 20 jaar. Om dat te vieren verschijnt deze maand een speciaal jubileumnummer. Gemaakt door de nieuwe generatie. Zes toptalenten van in de twintig sleutelden net zo lang aan de formule totdat er een echt twintigersnummer naar de drukker kon. Het resultaat: jong, nieuw en heel erg van nu.

Met o.a.

Zo zijn twintigers;  een verkorte cursus zelfinzicht 

Het geheim van The Media Nanny, pr-vrouw achter grote Nederlandse dj-acts

De wereld in een week;  de werkagenda van PR-twintigers all over the world

Hier komen de twintigers. 20 plekken waar twintigers graag hun gezicht laten zien

Boeken, muziek en tentoonstellingen die twintigers leuk vinden

5 mythes over het leesgedrag van de generatie Nu

Het grote Blendle interview, een goed gesprek met Marten Blankestein

Essentiële vragen

Maar er is meer. Want ook online besteden we nadrukkelijk aandacht aan het jubileum. Zoals met dit eerste . De twintig beste boeken over Communicatie. En we legden 20 (oudere) deskundigen een aantal essentiële vragen over communicatie voor. Over hun belangrijkste communicatielessen, over valkuilen en over woorden in communicatie die nooit meer gebruikt mogen worden.

Hun antwoorden plaatsen we de komende weken op www.communicatieonline.nl

Nieuwsgierig en nog geen abonnee?

Maak dan gebruik van onze speciale aanbieding en ontvang

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in