Overslaan en naar de inhoud gaan

Dolly van den Akker business unit director MPG

Bij de contentmarketingspecialist gaat ze werken voor Aholdmerken: Allerhande, Etos, Gall & Gall en AH to go.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze neemt hierbij de managementtaken over van Irpa Allard, die als zelfstandige verder gaat. Wel blijft Allard Richard de Booij ondersteunen bij de internationale groei van het Amstelveense bureau. 

related partner content for mobile comes here

Dolly van den Akker was tot de zomer werkzaam als brand director Glossies & Entertainment bij Sanoma. Ze werkte er zes jaar.

Over MPG zegt Van den Akker: &;MPG is al jaren een gevestigde naam in Nederland als het gaat om contentmarketing. Het bureau heeft met het Allerhande contentplatform internationaal dé succescase neergezet in het gebruik van scalable content. Ik kijk er enorm naar uit om voor de Ahold accounts met het MPG. team en samen met onze klanten blijvend het verschil te maken in content marketing. Dat doen we onder andere door continu te kijken hoe we de ontwikkelingen van morgen het liefst vandaag al door kunnen voeren. De komende periode ga ik mij focussen op de verdere groei van MPG. door interne processen te optimaliseren, de zichtbaarheid in de markt te vergroten en de strategische kennis van onze omnichannel & strategische content marketing te verbreden.‘

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in