Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaxplain* wint pitch College voor de Rechten van de Mens

Het mediabureau rolt zowel concept als mediastrategie uit
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een verkenningsronde en een inhoudelijke beoordeling van gepitchte concepten van meerdere bureaus, ging de keuze van het College uit naar de creatieve- en mediastrategie van Mediaxplain*.

related partner content for mobile comes here

De najaarscampagne van  richt zich op vier verschillende situaties waar in Nederland discriminatie nog vaak voorkomt. Dit najaar roept het College actief op om discriminatie te melden. Daarbij ligt de focus op het wegnemen van eventuele barrières die maken dat mensen discriminatie niet melden. Mediaxplain* ontwikkelende daarvoor een campagneconcept dat interactie laagdrempelig maakt en specifieke groepen attendeert op situaties waarin discriminatie nog vaak voorkomt.

&;Voor het College is sterke doelgroepgerichte communicatie van groot belang&;, stelt Marysha Molthoff, Communicatieadviseur bij het College voor de Rechten van de Mens. &;Mediaxplain* heeft een campagneconcept weten te ontwikkelen dat een breed scala aan doelgroepen bereikt. Bovendien is Mediaxplain* sterk in het vertalen van het concept naar een doeltreffende mediastrategie. Dit geeft ons het vertrouwen zichtbaar te zijn op diverse digitale platformen en op plekken waar mensen komen op de wie de campagne zich richt.&;

Eerder dit jaar won Mediaxplain* al de accounts van het , , Clementoni en Open Mobile.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in