Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Reclame Gasten-winnaar #2: Niels Kiené

De stemmen zijn geteld.. De winnaar van de tweede editie Nieuwe Reclame Gasten is Niels Kiené!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is met zijn designs voor onder andere ...... als nummer 1 uit de bus gekomen. Na een week stemmen is Niels met 58 votes op de teller uiteindelijk de verdiende winnaar; gefeliciteerd Niels!

related partner content for mobile comes here

Hieronder kunnen jullie nog meer werk van Niels bewonderen en deelt hij zijn visie over de reclamewereld.

Afbeelding 1: Scania – voor Synpact. ‘Altijd verder’ Innovatie en sales campagne voor Scania Benelux. Kort en krachtige tagline die alle innovatieve aspecten van de nieuwste Streamliner belicht! 

Afbeelding 2: Mitsubishi - Inhaker Halloween - voor Brandfighters

Afbeelding 3: Microsoft -  voor Synpact. Awareness campagne Sales – Soms hebben mensen meer behoefte aan een pro editie dan een home edite van Windows 8. 

Afbeelding 4: Save Water Project – ‘Soon water will be more precious’ concept en campagnebeel gemaakt in opdracht van Piranha Advertising (Dubai). 

Lees snel verder.. Niels deelt hieronder zijn visie over de reclamewereld met je!

  • Wat is je rol in de reclamewereld?

Bestaat er nog een echte reclamewereld dan? :) Momenteel werk ik als creatief strateeg bij Communicatie Team in ’s-Hertogenbosch. Daarnaast maak ik portretten uit één lijn onder de naam Salventius en ben ik onder andere creatief voor BrandFighters!

  • Hoe ontwikkelt de reclamewereld zich volgens jou?

Ik denk dat reclame niet meer als &;aparte&; wereld zal bestaan. Het wordt steeds meer communicatie ‘in general&;. Met de komst van nieuwe technieken, middelen, producten en verdienmodellen is de uitdaging om een creatief en strategisch concept te ontwikkelen welke zich ‘responsive’ staande kan houden. Lang leve de revolutie! 

  • Hoe ziet de reclamewereld er volgens jou over 5 jaar uit?

Ondanks het feit dat er al veel pogingen zijn gedaan met contentmarketing, storytelling, enzovoort, gok ik toch echt op inhoud, echtheid en transparant communiceren. Een utopie natuurlijk maar ik denk wel dat communicatie dat echt, echt, echt heel hard nodig heeft. De lol van het vak is niet mensen bereiken maar verrijken. Dat is toch ‘the best thing ever’?

  • Wat is volgens jou de belangrijkste trend in de reclamewereld?

Disruptive design. Ben heel benieuwd wat dat gaat brengen. Misschien wordt mooi wel het nieuwe lelijk! 

Nieuwsgierig wie er volgende week in de tweede editie van Nieuwe Reclame Gasten staat? Volgende week komt er weer een nieuwe poll online. Wil je zelf een keer in Nieuwe Reclame Gasten staan met je designs? Stuur dan een mailtje naar anouk@brandfighters.nl of check onze website: www.brandfighters.com en meld je aan als Fighter.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in