Overslaan en naar de inhoud gaan

Wunderman Amsterdam wordt global digital agency voor Grolsch

Het bureau gaat Grolsch ondersteunen bij de verdere uitbouw van het merk in internationale markten
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bierbrouwerij Grolsch benoemt Wunderman Amsterdam als internationaal digitaal bureau. Om Grolsch the verbinden met de doelgroep (consumenten die houden van &;premium bier&;) zal het Nederlandse bureau samenwerken met lokale organisaties in de belangrijkste internationale markten: het Verenigd Koninkrijk, Canada, Frankrijk en Argentinië.

related partner content for mobile comes here

Ambities

Antoinette Hoes, CEO van Wunderman Amsterdam, is erg enthousiast over de samenwerking: &;Grolsch heeft gewaagde internationale ambities en die ambities komen overeen met de onze. Het is altijd al een onconventioneel merk geweest en we kijken er naar uit om het merk digitaal nog meer tot leven te laten komen.&;

Director Ronald van Amerongen van Grolsch: &;Wunderman Amsterdam heeft aangetoond goed strategisch inzicht te hebben om pakkende content rond sociale biergelegenheden te creëren. Hun ervaring geeft ons het vertrouwen dat ze vanGrolsch een iconisch merk kunnen maken in het digitale landschap.&;

Goud Uberconnected ook betrokken

In juni benoemde Grolsch ook het Nederlandse bureau Goud Uberconnected . Dit bureau blijft werken voor het biermerk, specifiek voor de Nederlandse markt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in