Overslaan en naar de inhoud gaan

Sinterklaas en Coolblue maken vervolg op succesvolle mediastunt

Pieter Zwart krijgt advies van de goedheiligman
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een veelbesproken actie  werkt webwinkel Coolblue opnieuw samen met Sinterklaas. In de nieuwe video loopt de Sint stage en vertelt directeur Pieter Zwart wat er allemaal beter kan in het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

&;Het is een geoliede machine, maar er zijn nog wel wat verbeterpuntjes&;, zegt Sinterklaas. Zo zitten er te weinig pepernoten in de dozen en moet er meer gezongen worden aan de lijn van de klantenservice. Hij zet zijn werkmijter op en voert meteen wat veranderingen door.

Succes van vorig jaar

In 2015 bedacht Coolblue ook een stunt rondom de Sint. Begin december &;lekte&; Coolblue-directeur Pieter Zwart in een e-mail: &;Hallo allemaal, ik heb spannend nieuws.&; Online speculeerde men over een overname van 1 miljard.

Op tal van redacties werden redacteuren vrijgemaakt en de Coolblue-cijfers werden er snel bijgehaald. Alleen met de verkeerde valuta, want de overnamesom werd niet in euro&;s berekend, zo bleek. De overnamekandidaat bleek Sinterklaas, en hij wilde graag . De actie werd 66.000 keer bekeken op Youtube.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in