Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenpraatjes van de Consumentenbond

ARA maakt nieuwe campagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe reclamecampagne laten ARA en de Consumentenbond de consument aan het woord. Tussen alle ‘producentenpraatjes’ vraagt de Consumentenbond aandacht voor ‘consumentenpraatjes’.

related partner content for mobile comes here

In de eerste vier commercials praten mensen over allerlei onderwerpen: van een hoge energierekening tot vage ingrediënten-omschrijvingen op verpakkingen of de beste zorgverzekering.

Feiten, rechten, voordeel

De Consumentenbond (vooral bekend van de tests) wil met deze campagne laten zien waar de organisatie consumenten nog meer mee helpt. De Consumentenbond is er ‘voor de feiten, je rechten en je voordeel’. Zo staat de consument bijvoorbeeld sterker in conflicten met leveranciers of winkels en kan hij voordeel halen via collectieve energie-inkoop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in