
In de nieuwe reclamecampagne laten ARA en de Consumentenbond de consument aan het woord. Tussen alle ‘producentenpraatjes’ vraagt de Consumentenbond aandacht voor ‘consumentenpraatjes’.
Weet jij wat je eet? (Consumentenbond)
In de eerste vier commercials praten mensen over allerlei onderwerpen: van een hoge energierekening tot vage ingrediënten-omschrijvingen op verpakkingen of de beste zorgverzekering.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comFeiten, rechten, voordeel
De Consumentenbond (vooral bekend van de tests) wil met deze campagne laten zien waar de organisatie consumenten nog meer mee helpt. De Consumentenbond is er ‘voor de feiten, je rechten en je voordeel’. Zo staat de consument bijvoorbeeld sterker in conflicten met leveranciers of winkels en kan hij voordeel halen via collectieve energie-inkoop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee