Brillenglazenfabrikant Hoya lanceert ‘reversed VR'-campagne
De campagne is mede ontwikkeld door regisseur Tom Titulaer van Made.For.Digital en fotograaf Alek Breusing. Met de techniek reversed VR worden ‘Tiny Planets’ mogelijk gemaakt. Voor de productie van de campagnefilm is gebruik gemaakt van diverse camera’s, zodat beeld voor beeld in een 360 graden-video kon worden gemonteerd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHoya Corporate Movie
‘Met de 'Tiny Planet'-techniek konden we de absolute kwaliteit van de Hoya-producten laten zien’, zegt Robin Pas, partner van het verantwoordelijke bureau Energize. ‘Daarnaast verwijst deze visuele stijl naar de vorm van een oog: een art-directioneel cadeautje.’
Credits
Opdrachtgever: Hoya Vision Care Emea
Verantwoordelijk bij klant: Sevina Stapert, Marijn de Winter
Bureau: Energize Amsterdam
Fotografie: Alek Breusing
Beeldbewerking: Rutger Luijs - Luminous
RTV: Erika Vocking- iamerika
Regie: Tom Titulaer, Made.For.Digital
D.O.P.: Thomas Leermakers, Made.For.Digital
Editor: Cas de Brouwer, Made.For.Digital
Geluid: Mark van der Male, HaaiFaaiDeluxe
Grading: Storm Postproductie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid