Overslaan en naar de inhoud gaan

Brillenglazenfabrikant Hoya lanceert ‘reversed VR'-campagne

Zelden wordt deze techniek in uitzonderlijke hoge kwaliteit gebruikt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

&;Tiny Planets&;

related partner content for mobile comes here

De campagne is mede ontwikkeld door regisseur Tom Titulaer van Made.For.Digital en fotograaf Alek Breusing. Met de techniek reversed VR worden ‘Tiny Planets’ mogelijk gemaakt. Voor de productie van de campagnefilm is gebruik gemaakt van diverse camera’s, zodat beeld voor beeld in een 360 graden-video kon worden gemonteerd.

‘Met de &;Tiny Planet&;-techniek konden we de absolute kwaliteit van de Hoya-producten laten zien’, zegt Robin Pas, partner van het verantwoordelijke bureau Energize. ‘Daarnaast verwijst deze visuele stijl naar de vorm van een oog: een art-directioneel cadeautje.’

Credits

Opdrachtgever: Hoya Vision Care Emea

Verantwoordelijk bij klant: Sevina Stapert, Marijn de Winter

Bureau: Energize Amsterdam

Fotografie: Alek Breusing

Beeldbewerking: Rutger Luijs - Luminous

RTV: Erika Vocking- iamerika

Regie: Tom Titulaer, Made.For.Digital

D.O.P.: Thomas Leermakers, Made.For.Digital

Editor: Cas de Brouwer, Made.For.Digital

Geluid: Mark van der Male, HaaiFaaiDeluxe

Grading: Storm Postproductie

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in