Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank kiest PHD als nieuw mediabureau

Er waren twee bureaus in de race.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

PHD, onderdeel van OmnicomMediaGroup Nederland, wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop.

related partner content for mobile comes here

Rabobank besloot zich te &;herbezinnen&; op een nieuw mediabureau en het contract met Initiative werd in goed overleg opgezegd.

Rabobank gaf als reden voor de heroriëntatie dat &;het medialandschap de afgelopen jaren ingrijpend veranderd is en nog grote ontwikkelingen zal gaan doormaken in de toekomst. Met name op het gebied van klantinzichten en de sterk verkorte time to market liggen er uitdagende vraagstukken voor de bank.&;

Rabobank koos voor een shortlist met daarop twee bureaus: PHD en MEC. De keuze viel op PHD. Initiative heeft zelf besloten om niet deel te nemen aan het pitch-traject, ondanks de uitnodiging van Rabobank om dat wel te doen.

De nieuwe strategie voor media en middelen heeft betrekking op de Rabobank Groep en de labels die daaronder vallen. 

Visie
Bert Kamp
, mediastrateeg Rabobank Groep: ‘PHD heeft ons overtuigd met de visie die ze hebben op de mediawereld. Hun geavanceerde tools en innovatiekracht gaan ons verder helpen in het realiseren van onze doelstellingen. Traffic4u en a friend of mine blijven respectievelijk ons digitaal en social media advertising bureau. De relatie met Initiative eindigt hiermee na een plezierige samenwerking van 8 jaar.&;

Patrick Molleman, managing director PHD: &;Wij zijn buitengewoon trots om voor deze prachtige merken te gaan werken. Rabobank Groep heeft ambitieuze doelstellingen en wij kunnen niet wachten om onze bijdrage te leveren aan de realisatie hiervan.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in