Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands bureau wint Epica Grand Prix

Dit zijn de winnaars van de Epica's
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De jury van de marketing- en communicatieprijs bestaat uit internationale journalisten uit de vakpers. Zij beoordelen campagnes van bureaus over de hele wereld. Volgens deze jury maakte J. Walter Thompson met The Next Rembrandt de beste campagne op het gebied van digitale media.

In opdracht van ING maakte het bureau een &;nieuw&; Rembrandt-schilderij. Daarvoor deed JWT historisch onderzoek, data-analyses en ging het bureau aan de slag met een geavanceerde 3d-print-techniek. Creative partner Bas Korsten: &;We zijn trots dat we voor de tweede keer op rij een Epica Award hebben gewonnen. Het is een eer om zo&;n hoge beoordeling te krijgen van de internationale vakpers. The Next Rembrandt dankt een groot deel van het succes aan de vele aandacht van de pers. We willen iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan de campagne - vooral de journalisten.&;

 

Digital Grand Prix

Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam

Land: Nederland

Opdrachtgever: ING

Campagne: The Next Rembrandt Campaign

Design Grand Prix

Bureau: DDB Brussels

Land: Brussel

Opdrachtgever: Alzheimerliga

Campagne: Book for Alzheimer patients, "Simplified Stories"

Press Grand Prix

Bureau: TRY

Land: Noorwegen

Campagne:

 

Outdoor Grand Prix

Bureau: Publicis London

Land: Verenigd Koninkrijk

Opdrachtgever: Tourism Ireland

Campagne:

Environment Outdoor Grand Prix

Bureau: Leo Burnett Manila

Land: Filipijnen

Opdrachtgever: WWF Philippines Inc.

Campagne:

 

Film Grand Prix

Bureau & opdrachtgever: Kenzo Parfums

Land: Frankrijk

Campagne: Kenzo World

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in