Overslaan en naar de inhoud gaan

Welk verdwenen merk missen Nederlanders het meest?

Auteurs van 'Verdwenen Merken' komen met online vragenlijst.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Richard Otto en Robbert van Loon, auteurs van het boek &;Verdwenen Merken&;, zijn via een t op zoek naar het meest gemiste verdwenen merk van Nederland.

related partner content for mobile comes here

Vijf categorieën

Zo hopen ze zicht te krijgen op de meest gemiste merken in vijf categorieën. Welke producten grijpen we nog steeds mis in de supermarkt? Waar kunnen we jammerlijk niet meer naar kijken op tv? Welk merk brengt niks nieuws meer uit? Welke winkels worden het meest gemist in de winkelstraten? 

Ze doen hiermee onderzoek naar het sentiment van Nederland en de kracht van verdwenen merken. Sommige merken, zoals Vroom & Dreesmann, Giroblauw en King Corn, zijn volgens hen als ‘een soort Nationaal Erfgoed aan ons land verbonden’.

Welke merken het meest gemist worden zal naar aanleiding van medio november bekend worden gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in