Overslaan en naar de inhoud gaan

Martijn Pronk (Rijksmuseum): ‘Rijksstudio moet van Rijksmuseum love brand maken’

De head of digital publishing over het digitaliseren van de kunstcollectie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tijdens het komen Europese creatieven en marketeers om kennis te delen en te praten over de toekomst van het marketingvak.

related partner content for mobile comes here

deelt samen met , marketing manager Rijksmuseum, ervaringen over het werk en het succes van de digitale collectie Rijksstudio. Journalist vroeg Pronk en Volkers naar de moderne, publieke rol van het museum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in