Martijn Pronk (Rijksmuseum): ‘Rijksstudio moet van Rijksmuseum love brand maken’
De head of digital publishing over het digitaliseren van de kunstcollectie.


Tijdens het Adobe Symposium 2016 komen Europese creatieven en marketeers om kennis te delen en te praten over de toekomst van het marketingvak.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Martijn Pronk deelt samen met Linda Volkers, marketing manager Rijksmuseum, ervaringen over het werk en het succes van de digitale collectie Rijksstudio. Journalist Sander Beekman vroeg Pronk en Volkers naar de moderne, publieke rol van het museum.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondInterview Linda Volkers & Martijn Pronk - Rijksmuseum - Adobe Symposium Amsterdam 2016
Lees ook dit achtergrondartikel over de digitale strategie van het Rijksmuseum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid