Overslaan en naar de inhoud gaan

Vakmedianet wint DDMA Customer Data Award

De jury verkoos de uitgeverij, boven de genomineerden Marlies Dekkers, Centraal Beheer en Essent.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Customer Data Award  is een waardering voor de organisatie die klantdata op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet in te zetten. Een vakjury beoordeelt de genomineerden op verschillende criteria, waaronder rendement, verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten.

related partner content for mobile comes here

Alle genomineerden onderscheiden zich door de manier waarop zij klantgegevens inzetten. Winnaar Vakmedianet loopt in die ontwikkeling echter voorop, aldus de jury.

Kees Groenewoud (Cmotions), juryvoorzitter van de Customer Data Award: &;Vakmedianet is er in geslaagd een cultuur te creëren die de klant als uitgangspunt neemt. Als resultaat van een veranderproces dat in 2013 is ingezet, is binnen de uitgeverij een compleet nieuwe manier van werken ontstaan. De traditionele zendstrategie is verdwenen, tegenwoordig staan contentcreatie en distributie op basis van klantkennis en klantbehoefte centraal.&;

Ceesjan de Vos van Vakmedianet presenteert de winnende case vandaag, donderdag 10 november, op de DDMA Data Dag. Ook de drie andere genomineerden komen over hun aanpak vertellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in