Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedane Zaken: Barracuda, M2Media, a friend of mine, One Shoe, FNKE, VHGK

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen tijd goede zaken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Unox heeft na een pitch, experiential marketing bureau Barracuda gekozen voor de activatie van haar product Bierbommetjes. In de maanden november en december verzorgt Barracuda activaties  in supermarkten door heel Nederland. In een speciale Unox setting moeten de promo’s van Barracuda deze winter zoveel mogelijk mensen laten proeven en kennismaken met Bierbommetjes van Unox.

related partner content for mobile comes here


Effie Award winnaar Prominent is een samenwerking aangegaan met M2Media in Hilversum. M2Media is verantwoordelijk voor alle off- en online media activiteiten. Marcel Aalders, marketingdirecteur Prominent: ‘Bureaus die media kunnen inkopen zijn er genoeg. Wij zochten een echt verlengstuk van onze marketingafdeling dat zich inleeft in ons bedrijf en onze visie, veel spart met onze marketeers, proactief meedenkt en de communicatie via alle kanalen goed integreert in één aanpak.’


DubbelFrisss kiest a friend of mine voor social content en activatie. FrieslandCampina heeft bij het bureau ook de accounts van Chocomel en Mona gestald. DubbelFrisss wil zich onder de noemer nog sterker profileren onder jongeren.


De nieuwe megabioscoop Kinepolis Jaarbeurs opent vanaf woensdag 14 december zijn deuren. De Europese bioscooporganisatie heeft bureau One Shoe gevraagd om de teasercampagne te ontwikkelen en buzz te creëren rondom de Grand Opening in Utrecht. 


SodaStream kiest na een pitch voor PR-bureau FNKE als partner voor al haar PR-activiteiten in Nederland. FNKE overtuigde tijdens de pitch met een  data-gedreven aanpak en het creatieve concept ‘Gewoon water is ook maar zo plat’. Het komende jaar introduceert FNKE SodaStream op de Nederlandse markt.  


Fleurop kiest voor VHGK uit Voorschoten (vanhulzen•gummo•kicks). Het bureau moet Fleurop helpen invulling te geven aan communicatie en PR. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager Fleurop: ‘Samen met onder anderen VHGK zal Fleurop een stevigere basis in de communicatie verder doen opbloeien.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in