Overslaan en naar de inhoud gaan

Wayne Parker Kent en Datumprikker.nl gaan samenwerken

De uitgever neemt Datumprikker per direct actief mee in de verkoop van de eigen titels voor mediabureaus en adverteerders.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ido Sharon, commercial director bij Wayne Parker Kent: &;Het mooie van Datumprikker is dat gebruikers zelf aangeven wat de reden van hun bezoek is. Interessante data voor adverteerders. We stellen merken in staat om onderdeel te worden van de momenten en ervaringen van hun klanten. Zowel online als offline.&;

Op Datumprikker worden per maand ruim twaalfduizend weekendjes, meer dan achtduizend barbecues en ruimschoots veertigduizend etentjes gepland. Gemiddeld zijn er acht personen aan een afspraak gekoppeld.

&;Ook voor zakelijke afspraken wordt Datumprikker inmiddels verrassend vaak ingezet; uit data van Datumprikker blijkt dat vergaderen, op etentjes na, de meest georganiseerde gelegenheid is.&;

related partner content for mobile comes here

De eerste commerciële campagne op Datumprikker staat inmiddels in de steigers. Voor reisaanbieder Beachmasters maakte Wayne Parker Kent een integratie met Datumprikker.

De samenwerking met Wayne Parker Kent ontstond in het verlengde van een recentelijk geïntroduceerd redesign, vertelt David van Brakel, ceo van Datumprikker.nl. &;Met dat recente redesign hebben we ons mede laten inspireren door het internationale succes van WeTransfer. Dit betekende ook een verandering qua verdienmodellen. Wij zien deze samenwerking als een avontuurlijke wandeling op de dunne lijn tussen relevantie en bereik.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in