Overslaan en naar de inhoud gaan

Doutzen in actie voor de Wadden in Rivella-campagne

Iedere fles Rivella staat gelijk aan een vierkante meter schoon strand
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rivella start maandag met een nieuwe campagne waarin model Doutzen Kroes en de Waddeneilanden centraal staan. In de tv-commercial vertelt Kroes waarom de Wadden voor haar zo speciaal zijn: “Ik vind het heel belangrijk om het te behouden zoals het is, want het is een heel uniek stukje natuur in Nederland.”

related partner content for mobile comes here

Vierkante meter schoon strand

Ze roept mensen op om mee te doen aan de actie om de Waddeneilanden schoon te houden. De kern van de campagne is de 1 fles = 1 m2. Koop je deze zomer een fles Rivella, dan betaalt het frisdrankmerk mee aan een vierkante meter schoon Waddenstrand.  De actie wordt uitgevoerd door Stichting De Noordzee, die er deze zomer voor zorgt dat het strand op de vijf eilanden wordt opgeruimd.

Waddenhoppen met bloggers

De campagne start met een online video en tv-commercial van Kroes. Verder komt de actie terug op de pakken en in de supermarkt. Tot slot heeft de nieuwe campagne nog een online component. Kroes gaat samen met drie bloggers Waddenhoppen: op ontdekkingsreis over de eilanden, op zoek naar de natuurlijke schoonheid van de Wadden.

De Waddenhoppers die met Rivella op reis gaan zijn Barbara van Erp, hoofdredacteur van het online oudermagazine Me-To-We, Maartje van Diepstraten, hoofdredacteur van reisblog Barts Boekje en Josephine Kay, head of content van Bedrock, het online magazine voor een bewuste levensstijl. Vanaf begin augustus staan deze routes in films en routekaarten op Rivella.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in