Overslaan en naar de inhoud gaan

Wandelend op weg naar succes

This that + the other ontwikkelde en produceerde het online documentaire project 'The Walkumentary Series' voor wandelschoenenmerk Hi-Tec.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘The Walkumentary Series’ is de teaser voor de lancering van ’s nieuwe propositie waarin het definitief als wandelmerk op de kaart moet worden gezet. 

&;In een tijd waarin alles steeds sneller lijkt te gaan, is er behoefte om weer wat te vertragen&;, aldus Hi-Tec CEO Ed van Wezel. &;We wilden laten zien hoe iets simpels als wandelen kan leiden tot uitzonderlijke daden. We hopen met deze bijzondere verhalen meer mensen te inspireren tot wandelen.&

related partner content for mobile comes here

De eerste film &;Happy&; gaat over Jon Beattie, de stuwende kracht achter Pharrel Williams prijswinnende &;24 Hours of Happy&;. Als Steadicam operator moest Jon tien dagen lang achteruit lopend door de straten van L.A. 360 one-takers filmen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De tweede film &;Yassan&;s Proposal&; vertelt het verhaal van de GPS kunstenaar Yassan uit Tokyo die z&;n baan opzegt en half Japan doorkruist om met het landschap als canvas &;s werelds grootste huwelijksaanzoek te schrijven. 

;s Proposal - A Walkumentary

Credits:
Creatie/Strategy: Philip Brink & Hugo van Woerden
Klant: Ed van Wezel, Trudie Abel
Productie: Francine van der Lee
Line-productie: SET Japan
Edit: Lisette van der Lee
Post productie: Storm postproduction
Graphics: Paul Freeth
Sound: Wave Studios Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in