Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever springt in op ‘ik wil nú ijs!’-behoefte

Met ‘Ice Cream Now’ (ICNOW), weet het concern de categorie een flinke boost te geven. Maar is het wel ‘Sustainable Living’ genoeg?
I want my Magnum. Now
I want my Magnum. Now

Unilever werkt aan het uitbreiden van manieren en momenten om een ijsje te bestellen. Behalve een doos Magnums uit de supermarkt, een Magnum bij de snackbar of de strandtent, zijn de chocola-omhulde ijsjes nu ook bij bezorgplatforms te verkrijgen en zelfs bij virtuele ijswinkels – in de metaverse – die overigens ook leveren via een bezorgplatform als Deliveroo. Unilever zette voor deze distributie-uitbreiding vier jaar geleden zelfs speciale teams op die opereren onder de naam Ice Cream Now (ICNOW). En die naam laat verder niets aan de verbeelding over. ‘Ik wil ijs. Ik wil het nu. Ik wil het hier. Kom het maar brengen!’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in