Unilever springt in op ‘ik wil nú ijs!’-behoefte
Met ‘Ice Cream Now’ (ICNOW), weet het concern de categorie een flinke boost te geven. Maar is het wel ‘Sustainable Living’ genoeg?
Unilever werkt aan het uitbreiden van manieren en momenten om een ijsje te bestellen. Behalve een doos Magnums uit de supermarkt, een Magnum bij de snackbar of de strandtent, zijn de chocola-omhulde ijsjes nu ook bij bezorgplatforms te verkrijgen en zelfs bij virtuele ijswinkels – in de metaverse – die overigens ook leveren via een bezorgplatform als Deliveroo. Unilever zette voor deze distributie-uitbreiding vier jaar geleden zelfs speciale teams op die opereren onder de naam Ice Cream Now (ICNOW). En die naam laat verder niets aan de verbeelding over. ‘Ik wil ijs. Ik wil het nu. Ik wil het hier. Kom het maar brengen!’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid