Overslaan en naar de inhoud gaan

Voetballers Vivianne Miedema en Cody Gakpo in nieuwe campagne van matrassenmerk M line

Al voetballend zijn Vievenne Miedema en Cody Gakpo te zien in de nieuwe tv-commercial, geproduceerd door Eyeforce
Cody Cakpo en Vivianne Miedema
Cody Cakpo en Vivianne Miedema
Cody Cakpo en Vivianne Miedema
Cody Cakpo en Vivianne Miedema

In de commercial, geproduceerd door Eyeforce, spelen de topsporters de hoofdrol. Naast dat de matrassen geschikt zouden zijn voor topsporters, besteedt M line in de commercial ook aandacht aan de ‘gewone’ Nederlander. ‘Het echt leven is namelijk ook topsport’, aldus het matrassenmerk. ‘De nieuwe commercial is een vervolg op de herpositionering die drie jaar geleden is ingezet. Hierbij willen we laten zien dat geen topsporter hoeft te zijn om topprestaties te leveren. Het dagelijks leven is immers ook een vorm van topsport’ zegt Steffy Postma – Clephas, brand manager van M line.

related partner content for mobile comes here

KNVB en Team Jumbo Visma

De campagne zal rond de grote voetbal- en wielrenwedstrijden te zien zijn. M line is al sinds een lange tijd ‘official sleep supplier’ van de KNVB en ook de renners van Team Jumbo Visma hebben een M line matras geleverd gekregen. Ook is M line offical sleep supplier van het Fonds Gehandicaptensport, Ajax en NOC*NSF.

M line

M line is een collectie van hoogwaardige matrassen de Dutch Bedding Company, dit is de groothandelsdivisie van Beter Bed. Naast de normale collectie maakt het matrassenmerk de Green Motion collectie. Dit is een collectie van 100% circulaire matrassen, Vivianne Miedema was al ambassadrice van deze lijn.

Bekijk de nieuwe de nieuwe campagne hieronder. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in