Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN Amro en Johan Cruijff Arena verlengen partnership

En gaan intensiever samenwerken op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Sander Bestevaar van ABN en Tanja Dik van de Arena
Sander Bestevaar en Tanja Dik
Sander Bestevaar van ABN en Tanja Dik van de Arena
Sander Bestevaar en Tanja Dik

ABN Amro en de Johan Cruijff Arena hebben hun partnership verlengd tot augustus 2026.  
 
Naast de verlenging van het bestaande partnership dat al 25 jaar bestaat, gaan ABN Amro en de Arena de komende jaren intensiever samenwerken op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ze onderzoeken, onder andere, hoe ze samen kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van Amsterdam-Zuidoost en kansengelijkheid voor haar bewoners. 

related partner content for mobile comes here

Tanja Dik, ceo Johan Cruijff Arena: ‘ABN Amro heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de Arena tot een van de meest duurzame stadions ter wereld en het mooiste stadion van Nederland. Zuidoost is de ons beider thuisbasis, we voelen ons verbonden met het gebied en haar bewoners. Mooi dat we ons daar samen voor gaan inzetten.’  
 
Sander Bestevaar, hoofd Sponsoring en Events ABN Amro: ‘Als een van de founders van de Johan Cruijff Arena zijn wij trots op wat we in de afgelopen 25 jaar samen hebben bereikt. En we kijken uit naar de komende jaren waarin we onze samenwerking nog scherper zullen richten op het bevorderen van gelijke kansen en een meer duurzame wereld voor ons allemaal.’  
 
 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in