Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo Dome en Ziggo verlengen samenwerking met 10 jaar

De eerste tien jaar zitten erop. Het partnership wordt met eenzelfde periode verlengd.
Ziggo Dome
Ziggo Dome
Ziggo Dome
Ziggo Dome

Ziggo Dome en Ziggo verlengen hun samenwerking met tien jaar. Sinds de opening van de Ziggo Dome in 2012 is Ziggo als naamgevend partner en hoofdsponsor aan de Amsterdamse concertlocatie verbonden. Na een tienjarig partnership blijven beide partijen nog eens tien jaar aan elkaar verbonden.

related partner content for mobile comes here

Bovendien maken de partijen bekend hun samenwerking de komende jaren te intensiveren. Zo breidt Ziggo haar klantprogramma uit en richt zij samen met de Ziggo Dome een fonds op om de komende jaren samen nieuwe concerten en innovatieve evenementen mogelijk te maken. Het gaat om nieuwe muziekconcepten als 'The Tribute - Live in Concert' of speciale vertoningen van sportwedstrijden in de Ziggo Dome. 

Concerttickets

Daarnaast krijgt het klantprogramma Priority, dat vorig jaar werd geïntroduceerd voor vaste klanten van Vodafone en Ziggo, de komende jaren een prominentere rol. Klanten krijgen via Priority bij bepaalde evenementen bijvoorbeeld voorrang bij de aanschaf van concerttickets en genieten zij van andere voordelen, zoals een speciale Priority-ingang, een eigen garderobe of een welkomstdrankje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in