Overslaan en naar de inhoud gaan

Expert zoekt een creatief bureau voor zijn nieuwe merkstrategie

De elektronicaketen zegt grote plannen te hebben en roept alle creatieve bureaus met interesse op om zich te melden.
Miniatuurvoorbeeld
Homepage Expert
© https://www.expert.nl/
Miniatuurvoorbeeld
Homepage Expert
© https://www.expert.nl/

Expert, een keten van 140 zelfstandige Nederlandse elektronicawinkels, heeft een nieuwe merkstrategie voor ogen om 'de plek te claimen van specialist in de totale markt van consumentenelektronica.' Daarom roept het bedrijf alle creatieve bureaus van Nederland met interesse op om contact op te nemen. Door als het ware een pitch uit te schrijven, hoopt Expert het bureau te vinden dat het beste bij de winkelformule en nieuwe merkstrategie past.

related partner content for mobile comes here

De aanmelddeadline is 1 augustus, waarna Expert geïnteresseerde bureaus meer informatie stuurt. Uit de eerste ronde selecteert het bedrijf maximaal drie bureaus voor de tweede ronde, waarin alle bureaus met Expert een case uitwerken. Expert-personeel geeft alvast in een video aan wat het bedrijf doet en wil veranderen.

Groeien in merkbekendheid en -voorkeur

Marketing manager Coen Bood zegt in de video bijvoorbeeld: 'Expert moet gaan groeien in merkbekendheid en vooral in merkvoorkeur. We willen een duidelijke richting kiezen voor onze merkboodschap en deze creatief en consistent vertalen naar sterke campagnes. Daarnaast gaan we werken aan de herkenbaarheid van onze communicatie. Hiervoor moeten we het aantal onderscheidende merkelementen vergroten en onze visuele identiteit aanscherpen. Een hele mooie en uitdagende klus dus.'

De video van Expert is hieronder te bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in