Overslaan en naar de inhoud gaan

Kees Wilbrink verlaat DPG, wordt CCO bij Ocean Outdoor Nederland

Wilbrink noemt de vele ontwikkelingen bij Ocean Outdoor Nederland de reden om over te stappen.
Kees Wilbrink
Kees Wilbrink
© Foto: aangeleverd
Kees Wilbrink
Kees Wilbrink
© Foto: aangeleverd

Kees Wilbrink stopt als directeur partnerships bij DPG Media, een functie die hij bijna twee jaar vervuld heeft. Wilbrink start per 1 september als chief commercial officer (cco) bij Ocean Outdoor Nederland. Als reden om over te stappen noemt hij de ontwikkelingen bij Ocean, die volgens het bedrijf 'hard gaan binnen out of home' en 'oneindig veel nieuwe creatieve mogelijkheden' bieden.

related partner content for mobile comes here

Ocean Outdoor Nederland is in 2019 ontstaan uit een samenvoeging van Interbest en Ngage Media en biedt honderden grootformaten (digitale) schermen verspreid in Nederland aan. In ons land is Ocean nummer één binnen digital out of home en een top drie-speler binnen out of home in het algemeen. 

Reacties

Wilbrink werkte eerder bij Ster, BrandDeli en Sanoma, dat werd ingelijfd door DPG Media. Over zijn overstap nu naar Ocean: 'Ik help adverteerders graag door slim gebruik van data en met hun digitale transitie. De potentie van Digital Out of Home media is daarin enorm; de spreiding en bereik van Ocean zijn indrukwekkend. Tijdens mijn kennismakingen bij Ocean Outdoor heb ik bovendien een enorm innovatief, creatief en energiek bedrijf leren kennen. Ik ben dus heel trots onderdeel van dit bedrijf te mogen zijn en kijk enorm uit om samen met het team en de markt te bouwen aan in het oog springende successen. Daarnaast verheug ik me erop om me te kunnen focussen op één medium: “oermedium” outdoor.’

Xavier Tilman reageert als ceo van Ocean Outdoor Nederland: 'Wij zijn ontzettend blij met de komst van Kees. Met zijn brede ervaring op het gebied van media-exploitatie, marketing en management bij ander andere Ster, Sanoma en DPG kan Kees een grote bijdrage leveren aan het commercieel door-ontwikkelen van Ocean binnen een sterk aan verandering onderhevige Out of Home markt. Ik kijk er enorm naar uit om Kees binnen het team te verwelkomen en gezamenlijk het medium Out of Home verder op de kaart te zetten en daarbinnen de positie van Ocean verder te verstevigen.'

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in