Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe bestuursleden Pim: Abena Anokyewah en Monique Brand Flu

Stefan Harzevoort en Louise Doorn namen onlangs afscheid van het bestuur.
Abena Anokyewah (GVB) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra)
Abena Anokyewah (GVB) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra)
Abena Anokyewah (GVB) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra)
Abena Anokyewah (GVB) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra)

Abena Anokyewah (GVB) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra) treden toe tot het bestuur van Platform Innovatie in Marketing (Pim). De benoemingen zijn effectief per 5 juli. Tijdens het Pim-event 'Organiseer beweging' werden ze in het Afas Theater in hun nieuwe rol verwelkomd.

related partner content for mobile comes here

Stefan Harzevoort en Louise Doorn namen onlangs afscheid van het bestuur. Harzevoort werkte in zijn bestuursrol bij Pim aan de totstandkoming van het Marketing Manifest, meerdere Pim Trendrapporten en de nieuwe website. Doorn introduceerde het community-concept en hielp dit vormgeven binnen Pim.

Tevreden reizigers

Abena Anokyewah werkt als senior marketeer bij het openbaar vervoerbedrijf GVB in Amsterdam. In haar dagelijks werk houdt ze zich bezig met het aantrekken en behoud van tevreden reizigers in het OV. Hierbij past zij kennis toe over CRM, customer journeys, value propositon, online and product management.

Monique Brand Flu is ruim 25 jaar actief in diverse marketingrollen, onder andere voor Zilveren Kruis, Deloitte, KPN en NS. In 2021 was zij jurylid voor de PIM Marketing Literatuur Prijs.

PIM-bestuur

Het voltallige PIM-bestuur bestaat per 5 juli 2022 uit:

  • Alexander van Dam, finance director bij AGU (penningmeester);
  • Ab Chakai, manager innovatie en strategische partnerships bij Movir;
  • Abena Anokyewah, senior marketeer bij GVB;
  • Martine de Vries, senior manager Markets, Energy & Natural Resources bij KPMG Nederland;
  • Monique Brand Flu, programmamanager bij Buma/Stemra;
  • Wankie Chan, marketing director EMEA medium business bij Dell Technologies;
  • Yvonne Nassar, head of marketing & communication bij Van Gogh Museum (voorzitter)

Over Platform Innovatie in Marketing (Pim)

‘Samen de rol van marketing innoveren voor betekenisvolle impact’. Dat is de missie van Platform Innovatie in Marketing (Pim), hét platform voor en door bevlogen marketeers. Wij dromen van een wereld waarin marketing en innovatie hand in hand gaan. Waarin alle marketeers vanuit een purpose werken en het verschil maken in organisaties. Want marketing reikt verder dan reclame. Draagt bij aan innovatie, groei en ontwikkeling. En aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Met onze events, award en inzichten draagt ons platform daaraan bij. En dat al 30 jaar lang.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in