Scheidend Swocc-directeur: ‘Het is steeds moeilijker om begunstigers te vinden’
Bijna acht jaar stond Guda van Noort (45) aan de helm van Swocc, (Stichting Onderzoek Commerciële Communicatie). Een welhaast vooroorlogs lange periode, want in het marketing vak zit men gemiddeld zo’n 3,5 jaar op een positie. Toen Van Noort binnenkwam, dacht ze wel dat het er minimaal drie zouden worden om plannen te kunnen realiseren. Maar elke keer vroeg ze zich af, ‘heb ik nog goede ideeën’, en ‘worden we nog steeds blij van elkaar?’. Van Noort, die haar huis is uitgevlucht voor een verbouwing die haar behoorlijk op de zenuwen begint te werken, zit buiten op een bankje. Teams op de mobiel: ‘Eigenlijk had ik nog wel langer als directeur door willen gaan, ik heb nog ideeën genoeg om door te pakken. Maar een frisse wind en een nieuw perspectief is ook goed voor Swocc.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid