Overslaan en naar de inhoud gaan

Scheidend Swocc-directeur: ‘Het is steeds moeilijker om begunstigers te vinden’

Na bijna acht jaar draagt Guda van Noort de leiding over aan Lotte Willemsen. ’Lotte is een echte go-between.’
Guda van Noort en Lotte Willemsen
Guda van Noort en Lotte Willemsen
© Swocc
Guda van Noort en Lotte Willemsen
Guda van Noort en Lotte Willemsen
© Swocc

Bijna acht jaar stond Guda van Noort (45) aan de helm van Swocc, (Stichting Onderzoek Commerciële Communicatie). Een welhaast vooroorlogs lange periode, want in het marketing vak zit men gemiddeld zo’n 3,5 jaar op een positie. Toen Van Noort binnenkwam, dacht ze wel dat het er minimaal drie zouden worden om plannen te kunnen realiseren. Maar elke keer vroeg ze zich af, ‘heb ik nog goede ideeën’, en ‘worden we nog steeds blij van elkaar?’. Van Noort, die haar huis is uitgevlucht voor een verbouwing die haar behoorlijk op de zenuwen begint te werken, zit buiten op een bankje. Teams op de mobiel: ‘Eigenlijk had ik nog wel langer als directeur door willen gaan, ik heb nog ideeën genoeg om door te pakken. Maar een frisse wind en een nieuw perspectief is ook goed voor Swocc.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in