Overslaan en naar de inhoud gaan

Essensor wint prijs voor bureau van het jaar bij MOAwards 2022

Expertise Center voor Marketing Insights MOA reikt voor de 15e keer awards uit in zes categorieën.
De prijswinnaars bij de MOAwards 2022
De prijswinnaars bij de MOAwards 2022
De prijswinnaars bij de MOAwards 2022
De prijswinnaars bij de MOAwards 2022

Essensor is bij de MOAwards 2022 uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. Marcel Paquay van Walibi Holland werd gelauwerd als beste Insights Professional aan bedrijfszijde, Eva Gerritse van Blauw werd dit aan bureaukant

related partner content for mobile comes here

De jaarlijkse prijzen van de MOA, het Expertise Center voor Marketing Insights werden donderdagavond voor de 15e keer uitgereikt, in Maarssen.

Zes awards

Er waren in totaal zes categorieën. Naast de drie genoemde winnaars werd Simone Neeling van VodafoneZiggo uitgeroepen tot Digital & Webanalist van 2022.

In de categorie Young Talent van het jaar ging Jamie van der Heijde (Braingineers) dankzij haar gloedvolle betoog met de titel en de award naar huis.

Uitgeroepen tot Insights Scientist van 2022 is Mirella Kleijnen. Als Hoogleraar Customer Experience Management aan de VU Amsterdam doet Mirella al jaren onderzoek op het snijvlak van technologie en customer experience.

Koppert Kress, Interpolis en Talpa Network

Tijdens de uitreiking werden Koppert Kress, Interpolis en Talpa Network onthuld als genomineerden voor de ‘Data & Insights Company of the Year’ Award. Deze nieuwe award wordt uitgereikt tijdens Mie’22 op 21 september.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in