Overslaan en naar de inhoud gaan

Nadia de Waal (Justdiggit): ‘Misschien moet Cannes niet elk jaar’

CMO Studio Côte d’Azur | ‘Iedereen moet creativiteit inzetten om positieve impact te maken. Hier moet het gebeuren, in Cannes!’
Nadia de Waal te gast bij CMO Studio Côte d'Azur
Nadia de Waal te gast bij CMO Studio Côte d'Azur
© Videoproductie: Gig
Nadia de Waal te gast bij CMO Studio Côte d'Azur
Nadia de Waal te gast bij CMO Studio Côte d'Azur
© Videoproductie: Gig

CMO Studio streek neer in Cannes waar op het Festival of Creativity de jaarlijkse creatieve hoofdprijzen van de wereld werden toegekend. De laatste gast in onze driedelige serie is Nadia de Waal, global marketing manager bij Justdiggit. Cannes is voor De Waal een uitstekende plek om elkaar te inspireren, banden aan te halen en potentieel nieuwe netwerken aan te boren. Maar ja, is het eigenlijk nog wel van deze tijd om met z’n allen op het vliegtuig te stappen om de bloemen buiten te zetten in Cannes (en de inhoud op te halen natuurlijk…)?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in