Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuisbezorgd en Flink slaan handen ineen voor levering boodschappen

En wéér sluit Thuisbezorgd.nl een samenwerking met een relevante partij, zowel in Nederland als in Duitsland.
Tien minuten later: trííííngg!
Tien minuten later: trííííngg!
Tien minuten later: trííííngg!
Tien minuten later: trííííngg!

Gebruikers van Thuisbezorgd kunnen via het platform nu ook dagelijkse boodschappen bestellen bij Flink. Een Flink-bezorger levert de producten vervolgens thuis af. De samenwerking tussen beide partijen start in dertig steden. Uitbreiding staat op de planning.

related partner content for mobile comes here

Inburgeren

De Thuisbezorgd-klanten kunnen bij aanvang van de samenwerking kiezen uit zo'n 2300 artikelen. Gijs Weterings, directeur van Thuisbezorgd.nl: 'Het bestellen van boodschappen raakt steeds meer ingeburgerd. Of je nou iets bent vergeten in de supermarkt of simpelweg geen tijd hebt om naar de winkel te gaan, je kunt nu je boodschappen bestellen via onze app en je hebt het direct in huis.'

Flink is naar eigen zeggen de grootste snelle boodschappenbezorger in Nederland en is hier actief in meer dan veertig gemeenten. Het bedrijf verwacht volgend jaar winstgevend te worden. 

Meer samenwerkingen

De samenwerking tussen Thuisbezorgd en Flink beperkt zich niet tot Nederland. Het moederbedrijf van Thuisbezorgd, Just Eat Takeaway, sluit in Duitsland een vergelijkbare overeenkomst. Daar heeft Just Eat Takeaway de dienst Lieferando in handen. Gebruikers van Lieferando kunnen vanaf nu boodschappen van Flink bestellen op het platform. 

Just Eat Takeaway steekt veel moeite in het uitbreiden van de bestelmogelijkheden op zijn platforms. Zo kunnen Belgische gebruikers boodschappen van Carrefour bestellen en is het in Duitsland al langer mogelijk om elektronicaproducten van MediaMarkt thuis te laten bezorgen. 

Het aantal Nederlandse samenwerkingen is nog hoger. Klanten van Thuisbezorgd kunnen ook producten bestellen van Spar, Lush, Amazing Oriental en Topbloemen

Thuisbezorgd lanceerde eerder deze week een nieuwe campagne met sterren Christina Aguilera en Katy Perry.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in