Steven Tol (Oatly): Onze marketing afdeling heeft alle vrijheid
Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Lees meerWij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.
In een geheel vernieuwde uitzending van Brandkast spreekt Grow Expert Roger Verdurmen met Steven Tol, marketing manager van het überhippe havermelk-merk Oatly. Al vindt Tol het niet zo belangrijk: die hipheid. Het gaat hem veel meer om de impact die plantaardige dranken hebben op de voedselindustrie. En die impact is groot. Toch voelt hij zich nog vaak een David die strijdt tegen Goliath, alias de zuivelindustrie.
Brandkast! Aflevering 7
In deze podcast vertelt hij waarom KPI’s niet altijd belangrijk zijn, hoe het is om als marketeer in een organisatie te werken die er prat op gaat geen marketingafdeling te hebben. En natuurlijk over die omstreden Super bowl ad: 's werelds duurste reclame minuut die Oatly gebruikte om een oud filmpje uit te zenden waarin de CEO op een knullig keyboard in een veld haver een zelfgemaakte song ten gehore brengt. Je moet het maar durven.
Podcast Brandkast #5: Relevant blijven als merk
Podcast Brandkast #4: Focus op je doel, vooral als je hard groeit
Podcast Brandkast #3: Het produceren van je eigen product
Podcast Brandkast! 2: 'Met weinig budget moet je onverwacht zijn'
Femke Furnee (Fest): Een 'het kan wel'-mentaliteit is essentieel
Luister nu!
Ben je benieuwd naar het hele verhaal? Beluister de hele podcast op dpggrow.nl of via je favoriete podcast platformen.
Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Lees meerWij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid