Overslaan en naar de inhoud gaan

Femke Furnee (Fest): Een 'het kan wel'-mentaliteit is essentieel

In Brandkast gaan Dominique Henskens en Roger Verdurmen in gesprek met Femke Furnée, oprichtster van interieurmerk FEST.
Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Femke Furnee (Fest): Een 'het kan wel'-mentaliteit is essentieel
Femke Furnee (Fest): Een 'het kan wel'-mentaliteit is essentieel

Femke Furnée is de jonge, energieke oprichtster van interieurmerk FEST, een betaalbaar design merk. Want dat was er nog niet, volgens Furnée. Het was of high-end of IKEA. Inmiddels heeft FEST een plek ingenomen daartussenin en is het merk uitgegroeid tot een omnichannel-brand met zes boetiekwinkels, een eigen website en 100 resellers in 20 verschillende landen.

Brandkast! Aflevering 6

In Brandkast gaan Dominique Henskens en Roger Verdurmen in gesprek met Femke over ondernemen, positioneren en doelgroepdenken. Furnée spreekt openlijk over de successen en de moeilijkheden die ze de afgelopen jaren tegenkwam.

Ze zegt zelf altijd geholpen te zijn door mensen uit haar netwerk, goede adviezen zijn immers goud waard. Een van de beste adviezen die ze zelf kreeg was van Corinne Vigreux (Tomtom): je merk is alles wat je hebt daar moet je steeds in blijven investeren. The brand will protect you. Als je een sterk merk bouwt, dan kun je overleven, ook in tijden van crisis.

Ben je benieuwd naar het hele verhaal? Beluister de hele podcast op dpggrow.nl.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in