Skol komt met verpakking van ijs
Russische toeristen die in het Braziliaanse Cuiabá op WK-vakantie zijn hebben een merkwaardige primeur: biermerk Skol introduceerde er een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De ijsklomp werd bedacht door F/Nazca Saatchi & Saatchi en koelt het bier zonder het te bevriezen, volgens de bedenkers bedoeld om specifiek de Russen – gewend aan ijzige landklimaatwinters - in de snikhete stad bij te staan de warmte door te komen.
De verpakking bestaat – voor deze geheel uiteenvalt in de bloedhitte – uit twee delen en heeft een handig hengsel. In Zuid-Amerika is het Skol merk eigendom van AB Inbev. Het bier wordt er in Brazilië sinds 1967 gebrouwen door Caracú en heeft er met 33 procent het grootste marktaandeel. Voor zover bekend is Skol als merk niet of nauwelijks aanwezig in Rusland.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid