Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Coca-Cola op herhaling met Share a Coke

‘Grootser en opvallender dan vorig jaar’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In juli t/m september verschijnen de namen op 500ml PET-flessen van Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero.

Daarnaast zijn de blikken en andere flessen Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero gereserveerd voor familienamen en bijnamen. Denk aan mama, papa, bro, sis, gozer, lieverd en schatje.

‘De gepersonaliseerde verpakkingen waren vorig jaar een groot succes. Dit jaar willen we nog meer consumenten de mogelijkheid bieden een gepersonaliseerde Coca-Cola in handen te krijgen. Daarom hebben we het aantal namen uitgebreid van 200 naar ruim 2.500 Nederlandse voornamen, die ongeveer 90 procent van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigen’, aldus Jeroen Lampe, senior brand manager Coca-Cola.

Ook vernieuwd: de mobiele Share a Coke pop-up store. Hiermee reist Coca-Cola deze zomer het land door om consumenten de kans te geven een blikje te laten personaliseren. Of een ander item, zoals een t-shirt of telefoonhoesje.

Bovendien kunnen consumenten dit jaar voor het eerst op een gepersonaliseerd glazen flesje bestellen en  naar een vriend of familie laten sturen om zo een Coca-Cola te delen.

Geïntegreerde campagne
Coca-Cola pakt verder uit met een volledig geïntegreerde campagne. Van online ondersteuning tot promoties op de winkelvloer en een nieuwe tv-commercial met ‘Bobby’ in de hoofdrol.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

‘We introduceren ook een breed opgezette digitale campagne. Op is het mogelijk om een virtuele fles te creëren voor jezelf of je vrienden en gepersonaliseerde afbeeldingen te downloaden op je bureaublad of telefoon’, aldus Jeroen Lampe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in