Overslaan en naar de inhoud gaan

WK week 3: ING, Unox en Albert Heijn meest zichtbaar rond Oranje-wedstrijden

Jumbo was in de derde week van het WK voetbal het meest zichtbare merk op alle Nederlandse zenders, maar rond de wedstrijd van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een analyse van GroupM. Tijdens het WK voetbal informeert Adformatie op basis van gegevens van GroupM wekelijks over de stand van zaken met betrekking tot het adverteerdersgedrag.

Kijkers Nederland-Mexico
Wat was de wedstrijd Nederland-Mexico gisteravond spannend. Het aantal kijkers was met 8,1 miljoen mensen vergelijkbaar met het aantal dat tijdens Nederland-Chili aan de buis gekluisterd zat. Naar de nabeschouwing keken zondagavond zelfs nog meer mensen dan naar de wedstrijd zelf: 8,7 miljoen  (6+). Dat is daarmee het best bekeken programma sinds 2010. Ook het WK Journaal had een kijkcijferrecord met 6,3 miljoen kijkers (6+).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in