WK week 3: ING, Unox en Albert Heijn meest zichtbaar rond Oranje-wedstrijden
Jumbo was in de derde week van het WK voetbal het meest zichtbare merk op alle Nederlandse zenders, maar rond de wedstrijd van het…
Dat blijkt uit een analyse van GroupM. Tijdens het WK voetbal informeert Adformatie op basis van gegevens van GroupM wekelijks over de stand van zaken met betrekking tot het adverteerdersgedrag.
Kijkers Nederland-Mexico
Wat was de wedstrijd Nederland-Mexico gisteravond spannend. Het aantal kijkers was met 8,1 miljoen mensen vergelijkbaar met het aantal dat tijdens Nederland-Chili aan de buis gekluisterd zat. Naar de nabeschouwing keken zondagavond zelfs nog meer mensen dan naar de wedstrijd zelf: 8,7 miljoen (6+). Dat is daarmee het best bekeken programma sinds 2010. Ook het WK Journaal had een kijkcijferrecord met 6,3 miljoen kijkers (6+).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid