Overslaan en naar de inhoud gaan

SKO komt met applicatie ‘Web-TV analyse’

In opdracht van SKO heeft Intomart GfK de applicatie ‘Web-TV analyse’ ontwikkeld waarmee nadere analyses over opgevraagde streams…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds het najaar van 2008 rapporteert op dag- en maandtoplijsten Web TV. Dit betreft de

related partner content for mobile comes here

meest opgevraagde streams in de week na uitzending van RTL- en NPO programma’s.

Doel van de ontwikkelde applicatie ‘Web-TV analyse’ is verbetering van de ontsluiting van beschikbare informatie, met name voor zenders en mediabureaus. Met deze online applicatie kunnen er verschillende rapportages worden gemaakt. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een toplijst per zender of per programma genre (SKO hoofdindeling) te maken. Ook is het mogelijk een lijst van alle opgevraagde streams van programma’s tot nu toe samen te stellen.

De applicatiestaat ter beschikking van de partners en participanten van SKO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in