Seepje scoort applaus met paginagroot ‘sorry’ in kranten, hoewel sommigen er een platte PR-actie in zien
Zijn het welgemeende excuses of is het slimme marketing? Waarschijnlijk beide, en dat is prima.
![de sorry-advertentie](https://static.adformatie.nl/cropped/a14f9060-9e9c-5458-bfda-3641334a7c7e/article/13/b3/13b3d6c0-5e1b-4420-bcfc-e26283462532/opening_image/opening_image_pro_hero/advertentie%20seepje.jpg)
![de sorry-advertentie](https://static.adformatie.nl/cropped/a14f9060-9e9c-5458-bfda-3641334a7c7e/article/13/b3/13b3d6c0-5e1b-4420-bcfc-e26283462532/opening_image/opening_image_pro_hero/advertentie%20seepje.jpg)
Seepje heeft afgelopen weekend excuses aan aangeboden in paginagrote advertenties in de Volkskrant, Trouw en Het Parool. Reden: de producten van het zeepmerk worden tegenwoordig als minder natuurlijk bestempeld dan het op zijn verpakkingen heeft staan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid