Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Betaalbare buurtdrogist’ Trekpleister komt met nieuwe huisstijl en commercial

Trekpleister zegt haar positie als betaalbare buurtdrogist voor de klant ‘nog meer centraal te stellen’.

Trekpleister heeft haar nieuwe huisstijl in Nederland gepresenteerd tezamen met een nieuwe commercial met het merkkarakter Aaf, dat afgelopen zomer al werd gepresenteerd.

related partner content for mobile comes here

Met de nieuwe huisstijl en commercial zegt Trekpleister haar positie als betaalbare buurtdrogist voor de klant ‘nog meer centraal te stellen’.

De rebranding van Trekpleister start met het doorvoeren van de nieuwe huisstijl in alle communicatiemiddelen. Onder andere de folder, website en merkcommunicatie zijn aangepast met een nieuw logo, lettertype en kleurenpalet.

Ook worden de winkels onder handen genomen. In Bodegraven, Putten en Uden zijn momenteel al Trekpleister-winkels die het vernieuwde winkelconcept voeren. Op korte termijn volgen winkels in Bussum en Ede en uiteindelijk worden alle Trekpleister-winkels voor eind 2025 voorzien van de nieuwe huisstijlelementen. 

Meer onderscheidend

‘De introductiecampagne van Aaf als nieuw gezicht van Trekpleister gecombineerd met de vernieuwde pay-off ‘Waar kunnen we je blij mee maken?’ is een groot succes gebleken’, zegt Brenda Smith, director marketing & customer experience bij AS Watson, waar Trekpleister onder valt. ‘Zo zien we sinds de start van de campagne een stijging van 12 procent op de score ‘medewerkers maken tijd voor mij’ en een stijging van liefst 27 procent op de score ‘onderscheidend.’

Credits:

Adverteerder: Trekpleister

Reclamebureau: DDB Amsterdam

Design, animation & production studio: WhooHoo!

Mediabureau: EssenceMediacom

trekpleister
still uit commercial
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kasseyy Sk

LU will fly into the Frogers as a one-off or whether there will be a series. Perhaps the sequel can be stronger on https://9apps.ooo/download/.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in