Overslaan en naar de inhoud gaan

Schoolboards Clear Channel worden interactief

'Via een simpele "tap" of "scan" met hun smartphone, bekijken scholieren direct filmpjes, downloaden zij kortingscoupons en volgen en liken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Clear Channel lanceert op 3 maart aanstaande een interactief indoor mediaplatform op scholen en universiteiten. Clear Channel voorziet daartoe al haar Schoolboards en Studi’s van interactieve tags met Near Field Communication (NFC) en QR (Quick Response). Hiermee biedt Clear Channel adverteerders de mogelijkheid tot directe interactie met scholieren en studenten (penetratie smartphone is 60 procent). Clear Channel: &;Via een simpele ‘tap’ of ‘scan’ met hun smartphone bekijken zij direct filmpjes, downloaden zij kortingscoupons en volgen en liken zij social media.&;

related partner content for mobile comes here

Clear Channel zegt dat ook onderwijsinstellingen optimaal gebruik kunnen maken van het interactieve netwerk voor het werven van jongeren voor open dagen, bijvoorbeeld door een inschrijfformulier te koppelen, een introductiefilm te tonen of scholieren direct door te verwijzen naar de website met achtergrondinformatie, opleidingsmogelijkheden en plattegronden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in