Reinier Steures en Heleen Hidskes over Cannes Lions: 'Steeds meer aandacht voor talent'
Nils Adriaans en Bert Hagendoorn maken video-interviews met juryleden, winnaars en andere betrokkenen, rechtstreeks vanuit Cannes voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Reinier Steures (Natwerk), spreker in Cannes over talent, en Heleen Hidskes (strateeg Ogilvy) vertellen over Rauw, platform voor reclametalent in de breedtse zin.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Steures brengt het geloof van Rauw in de praktijk en start komend seizoen het eerste traineeship in de reclame.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Steeds meer aandacht voor talent.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid