Radio 538 komt met magazine Louder


Het nieuwe magazine moet aansluiten bij de identiteit van Radio 538: 'onvoorspelbaar, stoer, eigenzinnig en jongensachtig'. De Radio 538 dj’s spelen een grote rol in dit platform. Bij toerbeurt zijn zij de (gast) hoofdredacteur van Louder.
Het eerste nummer is dj Jeroen Nieuwenhuize de hoofdredacteur. De printversie van Louder verschijnt zes keer per jaar, in een oplage van 100.000 stuks. Passend bij Radio 538 spreekt het magazine een nadrukkelijk mannelijk profiel aan, waarbij ook een selectie van de Radio 538 VIP database het blad ontvangt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRadio 538-directeur Jan-Willem Brüggenwirth: 'Als je een groot mediaplatform wilt zijn, dan mag een magazine niet ontbreken.' Uitgever Johan van Dijk van Hub Uitgevers. 'We zijn al lange tijd een bekende speler op het gebied van ICT-uitgaven. We maken al meer dan tien jaar tijdschriften over producten met een stekker eraan. Maar afgelopen tijd hebben we ons portfolio verbreed. Vrouwenglossy’s Jansen en Match die onlangs het licht zagen, zijn daar een goed voorbeeld van. Radio 538 is een mooi en aansprekend merk, en past prima binnen ons huidige strategie.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid