Publieke zenders in week 47 op 37,2 pct
De drie publieke zenders hadden in week 47 samen een marktaandeel van 37,2 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland kwamen uit op 31,8 pct. SBS Broadcasting had met zijn drie zenders een aandeel van 17,6 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,5 pct, terwijl het aandeel van RTL 4 op 19,6 pct uitkwam. SBS 6 had een marktaandeel van 10,1.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van gisteravond was het best bekeken programma van de week met 2.872.000 kijkers. Studio Sport Eredivisie van gisteravond was met 2.749.000 kijkers tweede. The Voice of Holland (RTL 4) was met 2.535.000 kijkers derde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid